Summerproof met Vinosun Protect van Caudalie

Cleane zonnebrandproducten, vriendelijk voor je huid én de oceaan!

Nu de lente is aangebroken, kunnen we beginnen dromen van de warme, zonnige dagen die voor ons liggen. Dringend tijd dus om de nodige zonnebescherming in huis te halen.

De Vinosun Protect lijn van Caudalie zorgt voor een doeltreffende bescherming tegen UVA/UVB-stralen voor het gezicht en lichaam, en heeft tevens een antioxiderende werking voor de meest gevoelige huid. Want ook in de lentezon is het belangrijk om je huid te beschermen !

Vinosun Protect staat garant voor een cleane formule, met filters die niet schadelijk zijn voor de oceaan.

• Geschikt voor het hele gezin, kinderen vanaf 3 jaar
  • Niet-comedogeen, siliconenvrij
  • Dermatologisch getest
  • Geschikt voor de gevoelige huid

Een complete zonnebescherming met het Zonnewater met Zeer Hoge Bescherming SPF50+

De tweefasen-formule van het Zonnewater SPF50+ beschermt het gezicht, lichaam én haar doeltreffend tegen UVA/UVB stralen en biedt tegelijk een antioxiderende werking voor de meest gevoelige huid.

De lichte en onzichtbare textuur trekt snel in zonder een vettig laagje achter te laten, en omhult de huid en het haar met een zachte geur van sinaasappelbloesem, kokosmelk en witte jasmijn.

SPF50 Zonnestick : on-the-go must have

Caudalie's onzichtbare Stick met Hoge Bescherming SPF50 is een must have voor de zomer. De formule met organische filters biedt volledige bescherming tegen UVA/UVB-stralen.

Het product is verrijkt met hydraterende en voedende biologische druivenpitolie en buriti-olie. De stick is uiterst geschikt voor de meest gevoelige zones zoals moedervlekken en tatoeages.

Dankzij het compacte formaat kan het in één beweging aangebracht worden en is het de dagelijkse bondgenoot van elk gezin.

De volledige Vinosun Protect collectie

1. Zonnewater Spray met Zeer Hoge Bescherming SPF50+

Het SPF50+ Zonnewater beschermt effectief het gelaat, lichaam en haar. De onzichtbare half-water/half-olie textuur trekt snel in zonder een vette film na te laten en hult de huid in een zacht zomers parfum.

150ml - €18,90

2. Onzichtbare Stick met Hoge Bescherming SPF50

De Vinosun Protect Onzichtbare SPF50 Stick beschermt het gezicht, de lippen en andere gevoelige zones zoals moedervlekken en tatoeages. De formule bevat geen parfum, is waterbestendig en is zowel geschikt voor volwassenen als voor kinderen vanaf 3 jaar.

15g - €13,90

3. Onzichtbare Spray met Hoge Bescherming SPF50

De Onzichtbare SPF50 Spray beschermt het gezicht en lichaam effectief tegen UVA/UVB, terwijl het een antioxiderende werking heeft voor de meest gevoelige huid.

150ml - €18,90

4. Onzichtbare Spray met Hoge Bescherming SPF30

De Onzichtbare SPF30 Spray beschermt het gelaat en lichaam doeltreffend tegen UVA/UVB, terwijl het een antioxiderende werking heeft voor de meest gevoelige huid.

150ml - €17,60

5. Crème met Hoge Bescherming SPF50

De SPF50 Zonnecrème beschermt het gezicht en decolleté doeltreffend tegen UVA/UVB, terwijl het de meest gevoelige huid een anti-rimpelwerking biedt.

50ml - €16,30

6. Crème met Hoge Bescherming SPF30

De SPF30 Zonnecrème beschermt het gezicht en decolleté doeltreffend tegen UVA/UVB, terwijl het de meest gevoelige huid een anti-rimpelwerking biedt.

50ml - €15,40

7. Fluide met Zeer Hoge Bescherming SPF50+

De Vinosun Protect SPF50+ Fluide beschermt gelaat en hals tegen UVA/UVB-stralen en heeft een antioxiderende werking op de meest gevoelige huidtypen. De Fluide bevat geen parfum.

40ml - € 13,60

Het 100% Plastic Collect-initiatief

In 2020 sloegen Mathilde en Bertrand Thomas de handen in elkaar met Tristan Lecomte, de oprichter van Pur Projet. Samen creëerden ze 100% Plastic Collect, gevestigd in zowel Bali als Thailand, het land dat op de 6de plaats ter wereld staat op het vlak van mariene vervuiling.

Het 100% Plastic Collect initiatief wordt, geleid door Second Life, helpt Caudalie bij haar doelstelling om evenveel plastic te verzamelen en te recycleren als het gebruikt.

De hoeveelheid plastic die Caudalie gebruikt is sinds 2019 stabiel, ondanks de groei van het bedrijf. Er is sinds 2020 al 2.225 ton plastic verzameld.

HOE?

Het plastic wordt door de plaatselijke bevolking op de stranden verzameld. Vervolgens wordt het ter plaatse gerecycleerd tot korrels die opnieuw worden gebruikt. Het programma geeft zo afval een tweede leven.

Vinosun Protect is verkrijgbaar in de apotheek, parafarmacie, Caudalie SPA Boutiques (Brugge en Brussel) en op caudalie.com.

In Nederland zijn onze producten ook te vinden bij de Bijenkorf, Skins Cosmetics, Beauty X en Vitaminstore.

Meer packshots nodig? Bekijk onze online mediagalerij.