De nieuwe urban Caudalie SPA te Brussel is officieel geopend

De Caudalie SPA kreeg een complete make-over en verwelkomt vanaf 12 juni 2024 haar klanten in hartje Brussel.

Begin januari 2024 sloot de Caudalie SPA in de Jean Stasstraat dichtbij de Louizalaan haar deuren om een volledige renovatie te ondergaan en haar klanten een volledig nieuw concept aan te bieden. Vanaf 12 juni is de gloednieuwe urban SPA elke dag open van 10u tot 18u30, uitgezonderd op zondag.

Deze SPA is geïnspireerd op de emblematische Vinothérapie SPA in Martillac, vlakbij Bordeaux, zowel wat betreft de keuze van de materialen als de indeling van de ruimte. Klanten worden ondergedompeld in de wereld van Caudalie, wat een unieke ervaring en een moment van rust biedt in het hart van de bruisende hoofdstad.

Een toonbank met fontein als centraal element, een ode aan het belang van zoet water in de Vinotherapie SPA van Caudalie.

Wat houdt deze nieuwe Urban SPA in?

De voorbije jaren werd er hard gewerkt om van Caudalie een nog doeltreffender, clean & eco-verantwoordelijk merk te maken, zowel in het ontwikkelen van nieuwe formules als op het vlak van de ecologisch ontworpen verpakkingen. Deze filosofie trekt ze dan ook graag door naar haar SPA Boutiques.

Het architectenbureau Ciguë liet zijn verbeelding de vrije loop bij het ontwikkelen van dit nieuwe urban SPA concept. Het imago van het merk wordt feilloos weerspiegeld: natuurlijke materialen (Frans eikenhout en natuurlijk pleisterwerk, geïnspireerd op de vaten van Château Smith Haut Lafitte), lokale materialen (Frontenac-steen, uit een steengroeve in de Bordeaux-regio) en gerecyclede materialen (gips voor vloeren).

De nieuwe SPA Boutique in Brussel is de derde urban Caudalie SPA ter wereld die met dit nieuwe concept mag uitpakken. Haar voorgangers, de SPA Boutique in Bordeaux en Aix-En-Provence, werden in 2023 vernieuwd.

Een oase van rust in de drukke stad

Binnenwandelen in de nieuwe SPA Boutique neemt je mee op een reis door de wijngaarden van Bordeaux, in een geraffineerde & minimalistische stijl. Een warm en ingetogen interieur zorgt voor een oase van rust.

"Onze visie is om een plek te creëren gewijd aan de Vinotherapie in een omhullende minerale cocon, weg van het lawaai." - Mathilde Thomas

Mathilde Thomas, co-founder van Caudalie, wou een pure zen omgeving creëren waar men wordt ondergedompeld in de wereld van Vinotherapie. Eentje waar de zintuigen worden verwend en het lichaam volledig tot rust kan komen.

SPA behandeling boeken

Een SPA behandeling boeken kan nog steeds online via Caudalie.com of in de Caudalie SPA.

Een overzicht van de gelaats- en lichaamsbehandelingen kan u hier vinden.