NIEUW: Verzorgende Oliën van Caudalie, dé zomer essentials

Glow, baby, glow met Caudalie's nieuwste Oil Elixirs.

De zomer komt eraan en dat betekent: blote benen! Laat ze dit jaar extra stralen met Caudalie's nieuwe Verzorgende Oliën. Beide Elixirs bevatten kostbare oliën van biologische oorsprong. Ze voeden en verstevigen je huid de hele zomer lang.

1. Smooth & Glow Oil Elixir

Met de zachte geur van vijgenblad als topnoot combineert het Smooth & Glow Oil Elixir cederhout als basisnoot met kokosmelk & groene vijg als hartnoot. Deze zwoele combinatie neemt ons mee naar warme zomeravonden tussen de cypressen in het Zuiden van Frankrijk.

Rijk aan antioxidanten, beschermt deze olie de huid tegen tekenen van veroudering. Multifunctioneel? Yes, please! De olie voedt niet enkel de huid intens, maar ook jouw mooie lokken.

How to use? Gebruik deze olie in het haar, op het lichaam en het décolleté.

Mag tijdens de zwangerschap gebruikt worden!

Smooth & Glow Oil Elixir - 100ml - €36,10

2. Soleil des Vignes Oil Elixir

Summer in a bottle : het Soleil des Vignes Oil Elixir liet zich inspireren door het gelijknamige Eau Fraîche. Het omvat noten van oranjebloesem, jasmijn, kokosnoot en vanille, voor een strakke en stralende huid.

How to use? Deze olie kan gebruikt worden op het volledige lichaam, niet op het haar. Niet geschikt voor zwangere vrouwen.

Soleil des vignes Oil Elixir - 100ml - €36,10
Voor en na het gebruik van de Soleil des Vignes Oil Elixir

OIL ON THE GO

Beide Oliën zijn verkrijgbaar in een on-the-go reisformaat van 50ml (€23,20). Handig in de auto of in je handtas, zo heb je nooit meer last van droge benen.

De Oil Elixirs zijn vanaf juni 2023 verkrijgbaar in de apotheek, parafarmacie, Caudalie SPA Boutiques (Brugge en Brussel) en op caudalie.com.

In Nederland zijn onze producten ook te vinden bij de Bijenkorf, Skins Cosmetics, Beauty X en Vitaminstore.

Meer packshots nodig? Bekijk onze online mediagalerij.