NU BESCHIKBAAR: VinoHydra van Caudalie, de natuurlijke hydratatie voor een stralende huid!

Vanaf nu beschikbaar in de apotheek, parafarmacie en op caudalie.com. ​

Hydratatie is de sleutel tot een veerkrachtige en soepele huid. Met de VinoHydra collectie combineert Caudalie de kracht van Hyaluronzuur en druivenwater, om een hydraterende oplossing te bieden voor alle huidtypes.

Voor de droge huid: Intense Hydratatie Crème

De VinoHydra Intense hydratatie crème is speciaal ontworpen voor de meest droge en gevoelige huid. Met zijn rijke textuur hydrateert en voedt deze crème intensief, terwijl het ongemak en jeuk verlicht. De crème zorgt voor 94% meer hydratatie na 8 uur (1).

Een natuurlijke formule die voor een hydratatie boost zorgt:

• Hyaluronzuur: verbetert de elasticiteit en hydrateert de huid;
  • Bio druivenwater: werkt antioxiderend, natuurlijk prebiotisch, hydrateert en kalmeert;
  • Bio Karitéboter: voedt, hydrateert en herstelt.

Voor de normale huid: de Hydraterende Sorbetcrème

De kalmerende en verzachtende eigenschappen van kamille brengen de kwetsbare huid tot rust en verminderen roodheid. De lichte textuur voelt fris aan op de huid. Onderzoek toont aan dat 90% van de deelnemers aangeeft dat de huid gekalmeerd aanvoelt en 77% merkt op dat de huid minder gevoelig is voor roodheid en irritatie (2).

Voor de gemengde huid: de Hydraterende Gel

De frisse geltextuur smelt op de huid zonder een vettige laag achter te laten. De aloë vera hydrateert en kalmeert de huid waardoor de huid onmiddellijk soepel en gehydrateerd aanvoelt. Onderzoek toont aan dat de huid 84% meer gehydrateerd is (3).

De volledige VinoHydra collectie

1. S.O.S Serum met Hyaluronzuur

Het serum houdt intensief vocht vast en verspreidt het de hele dag door. Het herstelt de vochtbalans van de opperhuid, voor een gekalmeerde huid.

30ml - €31,70

2. Hydraterend Crèmemasker

Het Hydraterend Crèmemasker biedt de huid een complete hydratatie. Het voedt intens en kalmeert de droge huid, zelfs de gevoeligste.

75ml - €25,00

3. Intense hydratatie crème

De Intense hydratatie crème is de oplossing voor de meest droge en gevoelige huid. De rijke textuur hydrateert intensief, voedt en helpt ongemak en jeuk te verlichten.

60ml – €21,10

4. Intense Hydratatie Crème

50ml - €21,10

5. Hydraterende Sorbetcrème

Voor de normale huid. De kalmerende en verzachtende eigenschappen van kamille brengen de kwetsbare huid tot rust en verminderen roodheid.

60ml – ​ €21,10

6. Hydraterende gel

De ultrafrisse geltextuur met hydraterende en kalmerende aloë vera smelt over de huid zonder vettig effect.

60ml – €21,10

De nieuwe VinoHydra collectie is verkrijgbaar vanaf eind mei 2024 bij de apotheek, parafarmacie, Caudalie SPA Boutique (Brugge/Brussel) en op caudalie.com.

In Nederland zijn onze producten ook te vinden bij de Bijenkorf, Skins Cosmetics, Beauty X en Vitaminstore.

Meer packshots nodig? Neem een kijkje in onze media pressroom.

(1) Instrumentele test, Corneometrie, 10 vrijwilligers.

(2) Klinische test, tevredenheids%, 22 vrijwilligers, 28 dagen.

(3) Instrumentele test, Corneometrie na 30 min, 11 vrijwilligers.

Persberichten in je mailbox

Over Caudalie

Caudalie is een Frans cosmeticabedrijf dat in 1995 in Bordeaux werd opgericht door Mathilde en Bertrand Thomas. Al onze producten worden gemaakt op basis van natuurlijke ingrediënten uit de wijnstok en druiven. Onze missie? Ons ontpoppen tot het meest doeltreffende, zuivere, natuurlijke en milieuvriendelijkste cosmeticamerk.

🙋🏻♀️ Join the @MyCaudalie community!