Caudalie lanceert in 2024 een splinternieuw Urban Spa Concept in Brussel

De Caudalie SPA Boutique Louise krijgt een make-over

De Caudalie Boutique in Brussel gaat voor een gloednieuw SPA concept, dat betekent: grote renovatiewerken en een tijdelijke sluiting (van 15/01/2024 t.e.m. 1/06/2024).

Wat houdt deze nieuwe Urban SPA in?

De voorbije jaren werd er hard gewerkt om van Caudalie een nog doeltreffender, clean & eco-verantwoordelijk merk te maken, zowel in het ontwikkelen van nieuwe formules als op het vlak van de ecologisch ontworpen verpakkingen. Deze filosofie trekt ze dan ook graag door naar haar Boutiques.

Het architectenbureau Ciguë liet zijn verbeelding de vrije loop bij het ontwikkelen van dit nieuwe Boutique concept. Het imago van het merk wordt feilloos weerspiegeld: natuurlijke materialen (Franse eiken, natuurlijke renderings), lokale materialen (Frontenac-steen, uit een steengroeve in de Bordeaux-regio) en gerecyclede materialen (gips voor vloeren).

De SPA Boutique in Brussel zal de derde Caudalie winkel ter wereld worden die met dit nieuwe concept mag uitpakken. De SPA Boutique's in Bordeaux en Aix-En-Provence werden dit jaar ook reeds vernieuwd.

Een toonbank met fontein als centraal element, een ode aan het belang van zoet water in Les Sources de Caudalie. (1)

Binnenwandelen in de nieuwe SPA Boutique voert je mee op een reis door de wijngaarden van Bordeaux, in een geraffineerde & minimalistische stijl. Een warm en ingetogen interieur zorgt voor een oase van rust in de drukke hoofdstad.

"Onze visie is om een plek te creëren gewijd aan de Vinotherapie in een omhullende minerale cocon, weg van het lawaai." - Mathilde Thomas

Mathilde Thomas, co-founder van Caudalie, wou een pure zen omgeving creëren waar men wordt ondergedompeld in de wereld van Vinotherapie. Eentje waar de zintuigen worden verwend en het lichaam volledig tot rust kan komen.

Tijdelijke sluiting van de SPA Boutique Brussel

De Caudalie Boutique in de Rue Jean Stas 13 te Brussel sluit dus tijdelijk voor renovatiewerken vanaf 15 januari 2024. De grote opening van het nieuwe SPA concept is voorzien in juni 2024.

Kan je de heerlijke verzorgingen toch niet missen? Breng dan gerust een bezoekje aan de Caudalie SPA boutique in Brugge (Steenstraat 3, 8000 Brugge).

Een SPA gelaats- of lichaamsverzorging boeken kan online of in de Boutique zelf.

• 50 minuten - €98
  • 80 minuten - €140

(1) Afbeeldingen van de Caudalie SPA boutique in Bordeaux die zijn deuren opende in januari 2023.